econtrol.cz - tvorba webových stránek

SEO - optimalizace www stránek pro vyhledávače

SEO (Search Engine Optimization) je způsob zpracování obsahu www stránek tak, aby byl výsledný tvar a struktura stránek srozumitelný nejen návštěvníkům webu, ale také internetovým vyhledávacím robotům. Srozumitelnost a přístupnost obsahu je důležitá pro správné zaindexování stránek, neboť drtivá většina návštěvníků nalezne Vaše stránky právě prostřednictvím internetových vyhledávačů.

Vzhledem k tomu, že většina návštěvníků internetových vyhledávačů neprochází více jak několik úvodních stránek výsledků vyhledávání, je provedení kvalitní optimalizace stránek (SEO) základním předpokladem pro zajištění návštěvnosti stránek.

Základní SEO optimalizaci provádíme pro všechny nové stránky ZDARMA!

Analýza klíčových slov

Zvýšení návštěvnosti stránek však závisí nejen na dobrém zpracování obsahu, ale především na vhodně zvolených klíčových slovech. Klíčová slova jsou vybírána na základě těchto kriterií:
  • klíčová slova popisují nabízené produkty, služby a informace
  • klíčová slova jsou na internetu dostatečně vyhledávána
  • konkurence stránek na zvolená klíčová slova je co nejnižší
Výběr vhodných klíčových slov se provádí tzv. analýzou klíčových slov. Cenu zpracování analýzy a dalších souvisejících služeb naleznete v ceníku.

SEM - marketing pro internetové vyhledávače

SEM (Search Engine Marketing) je marketingový nástroj, definující způsob propagace www stránek v internetových vyhledávačích. Propagace prostřednictvím internetových vyhledávačů je velmi efektivní, neboť funguje na opačném principu, než ostatní druhy reklamy: nemusíte přesvědčovat zákazníka, aby si Váš produkt koupil - naopak nabízíte produkt právě tomu zákazníkovi, který jej zrovna hledá a má o něj zájem.

Search Engine Marketing hledá nejefektivnější způsob, jak být ve vyhledávačích "vidět".

Reklama na internetu

Hlavní vlastností internetové reklamy je, že je cílena přímo na aktuální potřeby uživatele. Cena za návštěvníka v internetové reklamní kampani je proto ve srovnání s jinými reklamními médii (tištěná reklama, radiové & TV spoty apod.) výrazně nižší.
Nejvýznamnější formy reklamy na internetu:
  • SEO - optimalizace www stránek pro internetové vyhledávače
  • linkbuilding - budování zpětných odkazů pro zviditelnění obsahu webu
  • pronájem reklamních bannerů v katalogových vyhledávačích a na www stránkách
  • kontextová reklama - reklamní odkazy vkládané přímo do www stránek
  • PPC kampaně - pronájem klíčových slov v katalogových a fulltextových vyhledávačích
Pro zjištění nejvhodnějšího způsobu reklamy pro Vaše www stránky nás kontaktujte.

PPC kampaň - efektivní způsob reklamy na internetu

Reklamní kampaň typu Pay-per-Click, tedy "platba za proklik", je efektivní a moderní způsob zviditelnění na internetu. Kromě zmíněných výhod internetové reklamy má PPC reklama oproti jiným druhům ještě jedno velké plus - neplatí se za dobu zobrazení reklamy ani za počet zobrazení, ale jen za proklik! To znamená, že zaplatíte pouze tehdy, když na Vaši reklamu klikne skutečný zájemce o Vámi inzerované produkty či služby.

Ceny za založení a řízení PPC kampaně naleznete v ceníku.
 
26/01´15
Publikovány www stránky Vedžat. Více informací v sekci reference.
01/10´14
Od 1.10.2014 jsme změnili označení našich webhostingových programů. Všechny změny naleznete v ceníku. Stávajícím zákazníkům jsme nové, cenově výhodnější tarify, přiřadili automaticky.
03/09´14
Publikovány www stránky Jana Herotová. Více informací v sekci reference.
15/08´14
Publikovány www stránky KOLA & ELEKTROKOLA. Více informací v sekci reference.
 
econtrol.cz - tvorba www stránek

Hlavní kontakty:

telefon: +420 608 321 300
e-mail: info@econtrol.cz
web: www.econtrol.cz
 
Další kontakty
 


Rychlé odeslání zprávy:

Jméno a příjmení:

Váš telefon: *

Váš e-mail: *

Text zprávy:

opište ověřovací kód opište ověřovací kód opište ověřovací kód  =>
 
* Povinný údaj
 
Reklama:   hliníkové pergoly   |   studium v zahraničí   |   masáže   |   autobusová doprava   |   palety   |   rolety   |   vytapeni.cz